Aanmelden

Om lid te worden van de Golfvereniging Dongen dient u zich in te schrijven door middel van het inschrijfformulier. Dit formulier kunt u verkrijgen in het clubhuis van Golfcentrum Dongen of op aanvraag bij secretaris@golfverenigingdongen.nl.
Het formulier kunt u in de brievenbus in het clubhuis deponeren of e-mailen naar secretaris@golfverenigingdongen.nl

Contributie

Na aanmelding wordt door de penningmeester de contributie bij u in rekening gebracht. Deze bedraagt €50,- per jaar voor volwassenen en € 25,- voor junioren.  Daarnaast wordt door de vereniging de handicapregistratie verzorgd. Na betaling van de contributie wordt de inschrijving geactualiseerd bij de NGF.

Let op

Om lid te kunnen worden dient u speelrecht te betalen aan het Golfcentrum Dongen. Dit is uw eigen verantwoordelijkheid en dient u zelf met het Golfcentrum te regelen.

Lidmaatschap opzeggen

Indien u het lidmaatschap van de vereniging wilt opzeggen, dient u dit schriftelijk  per e-mail (secretaris@golfverenigingdongen.nl) te doen. Uw opzegging moet 1 maand voor het einde van het kalenderjaar (dus uiterlijk 1 december) binnen zijn bij het secretariaat. Bij opzegging vindt geen restitutie plaats.