De webapp van e-Golf4U kampt sinds vrijdag met een storing. Hierdoor is inloggen om bijvoorbeeld je scorekaart in te voeren of jouw resultaten te bekijken tijdelijk niet mogelijk.
De webmasters hebben de storing gemeld aan de support desk van e-Golf4U. We zijn in afwachting van een reactie.
Wel is het mogelijk om in te loggen in je persoonlijke profielpagina via:https://dongen.e-golf4u.nl/leden/website/default/login
Via deze ingang in e-Golf4U kun je ook een nieuwe kaart aanmaken en je score invoeren.
Het toeval wil dat de terminal van het clubsysteem e-Golf4U in het clubhuis ook defect is. Zoals je zult begrijpen zal het repareren of vervangen van het apparaat enige tijd nodig hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Webmasters Golfvereniging Dongen
In de loop van vanochtend is ook de Profiel-functie van de ‘WebApp’ weer actief geworden. Daarmee lijkt er een einde gekomen aan een week lang ongemak. Hartelijk dank aan allen die hebben bijgedragen aan het oplossen van de storingen!
Gevraagd naar de aard, oorzaak en oplossing van het probleem (om wellicht herhaling te voorkomen) kwam van e-Golf4U het eenvoudige antwoord: ‘Er was een probleem aan onze kant.’…
De Profiel functie van de ‘App’ werkt nog niet. Dit is gemeld aan de support desk van e-Golf4U.
Er is nog geen terugmelding van e-Golf4U binnengekomen, maar het heeft er alle schijn van dat het systeem weer volledig functioneel is.
(Als het scherm op een smartphone desondanks leeg blijft, ligt de oplossing zeer waarschijnlijk in het verwijderen van de koppeling van de ‘App’ en deze weer opnieuw aan te maken. Zie hier onder punt 2. hoe dat voor elkaar te krijgen.)
Als gevolg van deze storing is er wat onduidelijkheid geweest over gelopen kaarten en inschrijvingen voor wedstrijden (inclusief Dames- en Herendagen). Voor zover bekend is een en ander naar tevredenheid van alle betrokkenen opgelost. Aarzel niet om de Handicap- & Regelcommissie (kaarten), de Wedstrijdcommissie (wedstrijden) of de Dames- en Herendagcommissie (deelname) te raadplegen als er nog onduidelijkheden overgebleven zijn.
De terminal in het clubhuis is vooralsnog wegens een technische storing niet beschikbaar. Nader nieuws daarover zal binnenkort volgen.
Betrokken partijen bieden bij dezen hun excuses aan voor al het veroorzaakt ongemak.
Zojuist, ongeveer 13.45u, weer telefonisch contact gehad met e-Golf4U support. Onze melding is inmiddels doorgeschoven naar een hoger niveau, de technische- en programmeerafdeling. Wachten duurt lang…
Inmiddels is er contact met e-Golf4U. Zij zijn doende de storing te verhelpen. Helaas kunnen wij daar zelf niet meer actief in zijn en moeten afwachten…
Helaas tot op heden taal noch teken van e-Golf4U vernomen…
Nader onderzoek van de samenhang tussen het basissysteem, wat wel normaal functioneert en waarin de instellingen van het totale e-Golf4U systeem en o.a. de ledenadministratie zijn opgenomen, en de ‘WebApp’ en zuil heeft helaas ook niet tot een oplossing mogen leiden.
Er rest ons niet anders dan afwachten tot morgen e-Golf4U weer aan het werk gaat en bereikbaar zal zijn.
Ondanks een aantal pogingen zijn de webmasters er helaas tot op dit moment niet in geslaagd e-Golf4U telefonisch te bereiken. Het is dus nog steeds wachten op een reactie op de meldingen die per e-mailbericht (de eerste dateert van zaterdag 00.27u) aan e-Golf4U zijn gedaan…